W oczekiwaniu na nową produkcję Vincenzo Natalego (horror „Haunter„) polecam Waszej uwadze tę dość nietypową krótkometrażówkę o zombie.
httpv://www.youtube.com/watch?v=ApmPQDAzYyM
Natali wyreżyserował poniższy film na zlecenie Heart and Stroke Foundation of Canada. Trzeba przyznać, że tego typu klip (dodatkowo napędzany popularnością zombie w kinie i sukcesem serialu „The Walking Dead”) jest bardzo skutecznym materiałem edukacyjnym.
To jednak nie pierwszy przypadek łączenia kinowych konwencji z kampanią społeczną. Rok temu British Heart Foundation wyprodukowało nie mniej udany film o tej samej tematyce, z udziałem Vinniego Jonesa:
httpv://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
Edukację można również łączyć z reklamą, czego dowodem jest materiał zrealizowany przez Fortnight Lingerie:
Mam nadzieję, że po takiej dawce materiałów szkoleniowych, resuscytację macie już w małym palcu.
[za QuietEarth]