Polska była krajem partnerskim tegorocznych targów turystycznych ITB w Berlinie. Nie mogło się zatem obyć bez wyjątkowej oprawy i kampanii promocyjnej. Tym razem Polska Organizacja Turystyczna podjęła współpracę z (wszędobylskim, można by rzec) studiem Platige Image. Efektem jest nie tylko koncepcja wizualna dotycząca polskiego stoiska oraz materiałów promocyjnych, ale też kilka filmów animowanych.
Czego by nie mówić o idei promowania naszego kraju za pomocą nieco abstrakcyjnych potworków, to przyznać trzeba, że PI od strony realizacyjnej i artystycznej, stanęło ponownie na wysokości zadania. Całość pulsuje pozytywną energią i jest bardzo przyjemna w odbiorze.
Poniżej obejrzeć możecie wszystkie przygotowane przez PI filmy, ukazujące różne aspekty turystycznej atrakcyjności Polski, oraz koncepcję widowiska tanecznego prezentowanego na targach i klip promujący Euro 2012.
Przyroda – reż. Damian Nenow
Turystyka – reż. Rafał Wojtunik
Kultura – reż. Jakub Jabłoński, Damian Kik
Taniec – reż. Tomasz Bagiński
Euro 2012 – reż. Tomasz Bagiński
Strona oficjalna Polskiej Organizacji Turystycznej: www.pot.gov.pl/itb2011.pl/
[za Platige]